Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Zakoupené zboží vám nevyhovuje? Nebo přestalo fungovat, jak jsme slibovali? Není nic jednoduššího než nám ho zaslat zpět.

Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitelé mohou do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy. Zboží musí být nepoužívané bez jakýchkoliv známek poškození a v původním obalu. Pokud některá z podmínek nebude splněna, mohou být účtovány náklady na uvedení do původního stavu.

Pro odstoupení od kupní smlouvy prosím použijte tento formulář:

Reklamace

I přes to, že se snažíme nabízet pouze kvalitní a prověřené produkty, může se stát, že nějaký nesplní vaše očekávání. Jestliže se zbožím máte problémy a přestalo fungovat tak, jak by mělo, je možné do 24 měsíců u spotřebitelů a do 12 měsíců v ostatních případech ho reklamovat. Zboží předáváme do servisu a ten Vaši reklamaci vyhodnotí. Na vyřízení reklamace máme 30 dnůPro reklamaci prosíme vyplňte reklamační formulář, který zašlete společně s vadným zbožím a fakturou zpět na naši adresu. Pokud si nejste v něčem jisti, nebo máte jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat! Jsme tady rádi pro Vás. 

 

Snadné zaslání se Zásilkovnou

Již nemusíte tisknout štítky nebo vypisovat adresu a chodit na poštu. Stačí najít nejbližší pobočku Zásilkovny, nahlásit kód 94229290 a obsluha vytiskne štítek a zásilku pošlou k nám.

Kolik tato služba stojí? Za tuto službu účtujeme 55Kč, které budou odečteny z hodnoty vráceného zboží. Pokud tuto službu využijete na zaslání oprávněné reklamace nebude vám účtováno nic. To, zda je reklamace oprávněná doporučujeme nejdříve zkonzultovat na naší infolince (email, telefonicky, FaceBook messenger). Například zboží, které se rozbije, protože vám upadlo nebo ho rozkousal pes nesplňuje podmínku oprávněné reklamace.

Product added to wishlist

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.