Zakoupené zboží vám nevyhovuje nebo přestalo fungovat? Určitě nezoufejte, máme pro vás řešení.

Zakoupené zboží je možné v neporušeném obalu vrátit do 14 dnů od doručení a bude vám vyplacena plná cena (neplatí pro objednávky na IČO). Zboží musí být nepoužívané bez jakýchkoliv známek poškození a v původním obalu. Pokud některá z podmínek nebude splněna, mohou být účtovány náklady na uvedení do původního stavu. Vrátit z hygienických důvodů nejde zboží, které se nosí na těle (fitness doplňky, sluchátka), pokud byla porušena pečeť.


Jestliže se na zboží vyskytne vada do 24 měsíců od nákupu (do 12 měsíců v případě nákupu na IČO) a není z povahy věci zkrácená záruční doba (např. baterie 6 měsíců) nebo poškození vzniklo vaším zaviněním, tak máte právo ho reklamovat. Zboží předáme do servisu a ten Vaši reklamaci vyhodnotí. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů. 

Zboží zašlete spolu s vyplněným příslušným formulářem zde:

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro reklamaci

Pokud si nejste v něčem jisti, nebo máte jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat! Jsme tady rádi pro Vás.  




Snadné zaslání se Zásilkovnou

Již nemusíte tisknout štítky nebo vypisovat adresu a chodit na poštu. Stačí najít nejbližší pobočku Zásilkovny, nahlásit kód 94229290 a obsluha vytiskne štítek a zásilku pošlou k nám.

Kolik tato služba stojí? Za tuto službu účtujeme 55Kč, které budou odečteny z hodnoty vráceného zboží. Pokud tuto službu využijete na zaslání oprávněné reklamace nebude vám účtováno nic. To, zda je reklamace oprávněná doporučujeme nejdříve zkonzultovat na naší infolince (email, telefonicky, FaceBook messenger). Například zboží, které se rozbije, protože vám upadlo nebo ho rozkousal pes nesplňuje podmínku oprávněné reklamace.

Product added to wishlist

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.